Swing

La semaine dernière je suis allée à une soirée jazz au Quai des Brumes. La musique était très bonne et des couples dansait le swing comme des pros !
-
Last week I went to a jazz night at Quai des brumes. The music was great and there where couples dancing swing like pros !

5 messages:

  1. I love it. I love it. I love it. Do you have a print of this?

    RépondreSupprimer
  2. Thanks !

    Sarah, I don't have print of it yet, but later this summer I'll make some :)

    RépondreSupprimer
  3. Bonjour,
    Puis-je me servir de votre image pour réaliser une affiche Dête de la Musique dans notre commune, avec votre copyright bien sur ?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bonjour !

      Contactez moi par e-mail ( genevieve_farley @ hotmail . com )
      Je n'y vois pas de problème, je pourrais vous envoyer une version haute résolution par e-mail!

      J'attend de vos nouvelles !

      -Genevieve

      Supprimer

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author

Geneviève is a cheerful illustrator and pin up artist from Montreal, Canada. After studying 2D animation she worked mostly in the comic and the game industry. She is presently working full time at Hibernum Creation (Montreal). She is still working on freelance contracts for comics studios and working on her pin up illustrations.